lørdag 5. mars 2011

Forbedringer og hjelp

Jeg har fått råd og tips:) Når man er ny i noe, er det alltid kjekt å lære av dem som ikke er like nye! I dag har min kusine Ingrid (som har blogget et par år) vært innom og vist meg hva jeg kan bruke og gjøre for å lette arbeidet både med bilder og utseende på bloggen! Tusen takk, Ingrid!

Jeg har vært i grunn ganske produktiv i januar og februar. Nye, kjekke stoff bestilt på nettet, åpning av Stoff og Stil i Oslo og nytt blad fra Ottobre design i postkassen har bidratt til noe av inspirasjonen og produktiviteten. Her er litt av resultatet:




Kjole og tights sydd i str. 86. Antrekket kommer til å passe datteren min en god stund framover:) Har allerede klippet ut stoff til en lik kjole i litt andre farger, størrelse 92. Mønsteret er fra Ottobre.

- Bergljot-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar