fredag 4. mars 2011

Elefanttema

Selv om jeg nettopp har begynt denne bloggen, og overhode ikke er helt fornøyd med det nåværende utseende, får jeg hive meg utpå å skrive et nytt innlegg. Til helgen skal jeg få besøk av min kjære kusine, Ingrid, for å få noen nyttige tips til hvordan denne bloggen skal bli seende ut slik jeg vil.
Som sagt har jeg tenkt at den hovedsaklig skal handle om ting jeg lager. Dette krever selvsagt også bilder, som igjen krever at jeg får til å ta fine bilder;) Utstyret er det ingenting i veien med - vårt Canon 7D er jeg meget fornøyd med - men det skal nok mer til før det kan bli noen bra bilder av klær! Og ikke har jeg tenkt å henge alle klærne på datteren min for så å ta bilde - hun passer jo ikke alt jeg syr;) Men enn så lenge, her er et bilde av nettopp min kjære datter! I en genser sydd av et jersey stoff og kjole av fleece. Alle stoffene fra Stoff og Stil:)
søtnosen;)

Jeg har tidligere sydd en body og en todel kjole i samme stoff, og det antrekket ga jeg til datteren til en venninne. Denne gangen ble det en enklere variant. Er ikke helt fornøyd med kanten på kjolen, men det var noe av det første jeg sydde med min nyeste symaskin Janome CoverPro. Øvelse gjør mester, så kantene har blitt bedre siden;)

-Bergljot-

2 kommentarer:

  1. OJ.. Dersom du har fulgt mitt råd på headerbilete, så veit eg ikkje om eg er så nyttig : )
    Herleg antrekk, herleg jente. Sjåast brått!

    SvarSlett
  2. Oi så fint Bergljot :) Håper vi ses når Christian og meg kommer til OSlo? =)

    SvarSlett