lørdag 2. april 2011

Miao, miao, miao...

...sier Eiril når hun ser bilde av katter i bøkene sine, eller finner en av Duplo-kattene:) Dette, i kombinasjon med forrige innlegg om å ikke gjøre ting ferdig, inspirerte meg til å ferdigstille en dress jeg begynte på før Eiril var født. Jeg hadde da planer om å gjøre den (og andre ting) ferdig de siste ukene før termin, etter at permisjonen min var begynt. Det ble det imidlertid ikke noe av, i og med at hun kom til verden en uke før permisjonen begynte. Og omstendighetene rundt fødselen gjorde at jeg ikke akkuratt kunne drive på å sy ferdig uferdige prosjekter. Dressen manglet ikke så mye, og i kveld har jeg endelig gjort den ferdig! Bedre seint enn aldri, selv om den foreløbig må i skapet. Så får vi se når den kan blir tatt fram og bli brukt av et lite nurk.











Stoffet kjøpte jeg i Karlstad for noen år siden og jeg kjøpte så pass mye at dette blir den tredje dressen jeg syr. Mønsteret har jeg laget selv og det har blitt litt forbedret for hver dress:) 


-Bergljot-




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar