fredag 3. juni 2011

Restebody

Etter siste prosjekts strabaser med å få til fine kanter med kantbåndsguiden, tenkte jeg at det skulle bli lenge til neste gang jeg gikk i gang med noe som trengte liknende kanter. Den tanken holdt ikke så lenge;) I dag kom jeg nemlig på at Eiril kun har to bodyer med kort arm - den ene er i skittentøyskurven og den andre ble griset til i dag! Og nå som det er meldt 20 grader og sol i helgen blir det jo alt for varmt å gå med lang arm! Derfor satte jeg i gang med å sy en body av noe restestoff som jeg har brukt til body tidligere (nemlig denne). Jeg hadde faktisk såpass lite igjen at jeg måtte sy sammen to stykker på ryggen slik at det ble en skøyt der. Men, men, det gjorde ingen ting, den ble fin likevel:) Og kantene, sydd med den bredeste kantbåndsguiden, ble nærmest perfekte:) Stoffet er tynt og fint og passer godt til varme dager!




-Bergljot-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar