lørdag 25. juni 2011

Til en ny

Da jeg ryddet i stoffene mine, fant jeg ut at jeg også skulle sy et lite sett til en gutt som ennå ikke er kommet til verden. Da jeg gikk gravid med Eiril fikk jeg høre at str. 50 ble så lite brukt at det var bare å kjøpe i str. 56. Men Eiril ble født litt tidlig og var så liten at mannen min måtte avgårde for å kjøpe str. 44 for vi hadde ingen klær som passet! Dette settet er i str. 56, så det blir kanskje ikke helt til nyfødt, men ganske ny likevel;) Mønsteret til bodyen har jeg laget selv, mens mønsteret til buksen er fra Ottobre 1/2011 forminsket fra str. 62 til 56. Jeg så da jeg hadde klippet til buksen at beina ble litt vel korte i forhold til resten av buksen. Men det var ikke noe å gjøre med i etterkant siden dette også var restestoff og jeg kunne ikke klippe nytt. Han får heller ha litt lange sokker på;) Og endelig har jeg fått brukt de grønne ringtrykknappene mine:)








-Bergljot-




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar