torsdag 2. juni 2011

Frustrasjoner

Noen ganger blir jeg så frustrert at det nesten ikke er gøy å sy! Dette prosjektet var litt sånn... Jeg ble aldri helt fornøyd med kantene, det var skikkelig vanskelig å få til å sy rundt de smale skulderbuene og da jeg skulle sy kantene langs innsiden av beina ble det hoppesting flere ganger pga. overgangen mellom ulike stoffer. Opprekking er dritt, men det måtte til. Så også opptil flere sinte ord;) Men tilslutt ble det brukbart. Mer enn brukbart, i følge min mann, men jeg synes at kantene fremdeles er litt for skeive. I følge han kan den selges i butikk - i følge meg, ville den aldri forlatt fabrikken;) Men den nye prinsessa som jeg har i magen, som skal få denne, vil uansett ikke bry seg om kantene!




Den er sydd i str. 56, og blir god når hun kommer i oktober. Mønsteret er et eget bearbeidet Ottobre mønster.


-Bergljot-


1 kommentar:

  1. Kjempefin :) Blir ei kul lita prinsesse det der :)

    SvarSlett