onsdag 4. mai 2011

Bodydilla

 Jeg har tidligere faktisk vegret meg litt for å sy bodyer både pga kantene rundt og knappingen. Kantene har jeg ikke lyktes med mens jeg bare hadde overlock og vanlig symaskin, og knappene har vært de kjedelige blanke. Men etter at jeg kjøpte Janome CoverPro i høst, og i tillegg fått kantbåndsapparat blir jeg mer og mer fornøyd med kantene. Og med masse knapper fra Kina i forskjellige farger, har jeg nesten fått litt dilla. To nye bodyer har blitt til de siste dagene. Enda en med skyer (den forrige ble litt stor) og en i et hjertestoff jeg tidligere har brukt til en sommerbluse. Den med skyer ble brukt i går, og etter en dag i barnehagen med lek og tøys og spise selv, så må den nok en tur i vaksemaskinen;)




På disse to har jeg laget den typiske skulderåpningen som mange kjøpebodyer har. Fin og lett å få over hodet. Mønsteret er mitt eget. Det kjekkeste av alt er faktisk å sette knapper på:) 





"Kinaknappene" godt representert i tre forskjellige farger:)



-Bergljot-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar