onsdag 29. februar 2012

Vår i lufta

I helgen startet vi faktisk grillsesongen:) Ikke at det var så vårlig temperatur egentlig, og spisinga foregikk inne, men likevel... I dag, derimot, har utetermometeret vårt vist +10 grader og det var riktig herlig å være ute selv om det var overskyet og tåkete. Dermed kan jeg også begynne å tenke på vår- og sommer"kolleksjonen";) I vinter har vi stort sett kledd Eiril i tynn ullbody innerst og en tynn genser eller kjole oppå, men nå kan vi snart pakke vekk ullbodyene synes jeg. Derfor har jeg sydd en ny body til henne i str. 92, og en liten kjole som hun kan ha oppå. Et koselig sett. Kjolen er jo også fin å ha alene når det blir sommer og vi kan gå med korte ermer:) Jeg har sydd av begge disse mønstrene tidligere (her og her), men jeg gjorde litt justeringer på bodyen for å få den litt lengre. Stoffene er fra Stoff og Stil.








-Bergljot-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar