torsdag 2. februar 2012

Gekkokjole

Jeg har kjøpt fiiine stoff fra Gekko! Tre ulike typer bestilte jeg på gekkoshop før jul da det var fraktfritt tilbud. Er veldig glad jeg var tidlig ute med å kjøpe det brunblomstrete, for nå er det helt tomt for det stoffet. Og endelig har jeg fått sydd noe i et av dem:) Jeg fant et kjekt mønster til en tunika/kjole i det aller nyeste Ottobrebladet (nr. 1/2012) som datt ned i postkassen min en gang i januar. Alltid kjekt når det kommer blader som gir inspirasjon til å sy:) Kjolen ble gjort helt ferdig i kveld, og jeg håper Eiril har lyst til å ha den på seg i morgen. Dersom hun viser motvilje tror jeg det kan hjelpe at det er lommer på den, det gjorde i alle fall utslaget til at hun ville ha på seg den grønne buksen fra forrige innlegg;)






-Bergljot-




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar