søndag 4. mars 2012

Åpen butikk

Jeg har altså nå åpnet butikken på Epla.no. Adressen og linken er her: eisy.epla.no. Jeg kommer til å legge ut klær etterhvert som jeg syr. Så får jeg nå se hva som skjer... I kveld gjorde jeg ferdig en genser som jeg kommer til å legge ut i butikken. Den er sydd i det sammer mønsteret som jeg har brukt på flere gensere jeg har sydd i det siste, str. 92. Men av en eller annen grunn ville ikke coverlocken min samarbeide helt med meg denne gangen, selv om jeg hadde de samme innstillingene som vanlig, så jeg måtte rekke opp halskanten en gang før den ble bra. Kjedelig! Håper det var et engangstilfelle. Og apropos symaskin-trøbbel, min Janome Easy Jeans lager en veldig lite hyggelig lyd når jeg syr på den. Den syr som den skal, men høres ikke helt frisk ut, så jeg må kanskje ta den med til noen som har peiling på symaskiner (evt. lese bruksanvisningen først, for å se om jeg kan finne utav problemet selv;)) Men i alle fall...her er genseren, sydd av et stoff kjøpt på Michas stoffecke:




-Bergljot-



1 kommentar:

  1. Gratulerar!
    Kanskje Easy Peasy berre treng ein god rens eller litt olje?
    Eg har klippa ut mønster! Det er jo ein start! Manglar ingenting, berre initiativ...

    SvarSlett