tirsdag 25. oktober 2011

Flodhester og fantasidyr

De siste dagene har jeg (bl.a.) sydd to nye gensere. Samme mønster som de forrige gensrene jeg sydde, men denne gangen med åpningen på høyre side i stede for venstre. Akkuratt det var riktignok helt tilfeldig;) Jeg liker veldig godt dette mønsteret, og sånne tynne gensere er fine å ha inne nå når det blir kaldere og vi har begynt å ta i bruk ullbodyer innerst. Flodheststoffet er kjøpt av venninnen min i Danmark. Har sett dette stoffet på flere nettbutikker og i flere forskjellige farger. Det brune stoffet med de rare fantasidyrene kjøpte jeg på Stoff og Stil for lenge siden. Husker ikke helt hva jeg hadde tenkt å sy av det for jeg kjøpte masse, men så ble det bare liggende;) Og for en gangs skyld har jeg faktisk sydd kanten på den ene genseren på vrangen og med tre tråder på coverlocken slik at det ble en tøff og proff søm der:)








-Bergljot-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar