fredag 30. september 2011

Tidligere kvelder

Til tross for det fantasktiske været vi har hatt her de siste dagene, som absolutt gir meg mest lyst å være utendørs, er vi jo faktisk godt inn i høsten og kveldene begynner tidligere. Det har ført til at to nye plagg er blitt til de siste to dagene etter mørkets frambrudd! Nok en gang er mønstrene hentet fra siste Ottobreblad, og jeg har jo brukt begge mønstrene tidligere denne måneden. Disse plaggene passe også godt sammen som et sett:) Det kjekke røde stoffet er nok et Danmarksstoff kjøpt av min venninne som bor der. Butikken de er kjøpt på heter for øvrig Malika og Rosa og er også nettbutikk, men venninnen min bor ikke langt fra butikken, og når hun frakter dem så slipper jeg jo de kjipe toll- og momskostnadene ved kjøp av stoff for over 200,- og jeg slipper postfrakten til Norge:) Veldig takknemlig for det!!





-Bergljot-


1 kommentar:

  1. Heldig du som har så gode kontaktar!
    Og eg er imponert over at du er så godt i gong med syinga allereie. Her står symaskinane framleis i esker, men i går fekk eg meg arbeidsbord, så no må det vel kome seg snart. Jaja, må berre få dåpen overstått - skulle gjerne lagt nokre malingsstrøk eller ti før den, nemleg...

    SvarSlett