onsdag 28. september 2011

Det kommer seg

Ting kommer seg i heimen. Symaskinene har fått en liten (om enn provisorisk plass) i stua og syting rotes stadig fram fra esker. I dag fant jeg fram trykknappressen og knapper og fikk satt knapper i en genser jeg sydde i går. Det søte bambistoffet har jeg hatt liggende siden i sommer da jeg fikk en venninne til å kjøpe for meg i Danmark. Kjente jeg var nesten litt rusten på å sy kanter med kantbåndguiden for det er så lenge siden, men kom heldigvis fort inn i det igjen;) Så nå håper jeg Eiril vil ha den på seg, hun er nemlig litt skeptisk til å prøve nye gensere og nye jakker... Og i kveld sydde jeg en bukse i typisk "joggestoff", såkalt isoli, kjøpt på Stoff og Stil. Begge mønstrene er fra siste Ottobreblad, men på buksa satte jeg en ribkant nede slik at den sitter litt bedre rundt beina.






-Bergljot-



1 kommentar:

  1. Eg e fremdeles veldig imponert øve alt du lage! Synd eg ikke fekk sett dåkke før dåkke flytta, men komme gjerna på besøk i oljebyen. Hilsa maen!
    Maren Elise

    SvarSlett