mandag 26. september 2011

Fornøyd

Jeg er veldig fornøyd med det nyeste Ottobrebladet, nemlig nr. 4/2011! Det er mange anvendelige og fine mønser:) Og endelig en fin "joggejakke" uten hette. Jeg er ikke veldig fan av for mange jakker med hette nå når det går mot høst og vinter, for hetta har en tendens til å klumpe seg hvis jakken skal være under andre jakker. Men mønsteret i siste blad har bare en liten høy hals og er ellers veldig fin synes jeg. I går ble derfor grått velourstoff fra siste handling på Stoff og Stil tatt fram, samt diverse utstyr fra ymse kasser... Og jeg fant en liten bredde med rib som jeg tror jeg kjøpte på Stofstedet for lenge siden, men som aldri ble brukt fordi jeg syntes ikke det passet til det jeg egentlig hadde tenkt å bruke det til. Og det viste seg at jeg hadde akkuratt nok rib til hele settet! Veldig fornøyd med det også;) Jeg sydde det i str. 92, men syntes det virker litt stort i størrelsen. Men det er ikke prøvd på ennå, så vi får se...





Jeg antar at i alle fall buksen kommer til å bli mye brukt nå i disse regnværstider, for til tross for regntøy blir jenta våt på beina etter hopping i pytter, så det går fort to bukser om dagen;)


-Bergljot-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar