mandag 12. september 2011

Høst

Et godt stykke inn i september - første høstmåned - er det vel på tide med et innlegg... Grunnet at vi er i en flytteprosess fra Oslo til Stavanger og to av mine symaskiner allerede er flyttet, har det dessverre blitt lite sying siste tiden. Det har derimot blitt mer strikking. Og det passer jo i grunn godt nå som vi går mot kaldere tider. I går gjorde jeg ferdig en bukse til Eiril som jeg begynte på forrige vinter, men som har blitt liggende. Mønsteret er hentet fra boka "Strikk til nøstebarn", men jeg har strikket den i minialpakka fra Sandnesgarn. Et skikkelig mykt og godt garn, og dermed en myk og god bukse, som jeg også tror vil være varm og god til vinteren for ei jente som elsker å være ute:)




-Bergljot-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar