tirsdag 23. august 2011

Svigermors drøm?

En gang i vinter da min svigermor var på besøk tok vi oss en tur til Stoff og Stil. Der hang det en kjole til utstilling som hun falt for. Hun syntes den var så fin at hun sa hun skulle betale for stoffet hvis jeg ville sy en slik til Eiril. Det ville jeg selvfølgelig, jeg syntes jo også kjolen var kjempefin, og til Eiril er det alltid gøy å sy:) Dermed ble stoff, knapper og mønster kjøpt inn i str. 2 år. Da fikk jeg litt tid på meg, siden Eiril ikke er to år før til kommende vinter. Kjolen har ligget en stund på vent, men i helgen tok jeg fatt på den og har jobbet med den litt pø om pø de siste dagene. Og i kveld ble den gjort helt ferdig:)








Fornøyd med resultatet, og gleder meg til Eiril skal ta den i bruk!


-Bergljot-


1 kommentar:

  1. Svigermor blir nok veldig glad når hun får se godjenta i den fine kjolen. Så flink du er :)

    SvarSlett