torsdag 11. august 2011

Tittelbildet

På bilde på toppen av bloggen min har Eiril på seg en dress som jeg har sydd. Da bildet ble lagt ut som tittelbilde tenkte jeg at det skulle bare være midlertidig i og med at det ikke egentlig er så bra, men nå har det vært på toppen der i 5 mnd. Det var i det minste bilde av noe jeg hadde laget, og jeg hadde ikke så mange slike bilder da jeg startet denne bloggen;) Har lenge tenkt på et innlegg med denne dressen, og nå (i og med at den skal pakkes ned) fikk jeg endelig summet meg til å ta noen bilder og skrive litt.. Dressen er sydd av eget mønster i str. 80. Den er inspirert av en tilsvarende dress fra Name It i str. 68.


Eiril og Sari





Det er glidelås foran, knapper i beina som går helt ned for lettere bleieskift og strikk livet bak. Og raglanarmer:) God, lun og fin dress! Stoffet kjøpte jeg på Stoff og Stil i fjor høst. Målet er fremdeles å finne et litt bedre tittelbilde, men vi får nå se hvor lang tid jeg bruker på å komme så langt! 


-Bergljot-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar