tirsdag 12. juli 2011

Feriemodus

I og med at vi har stor bil og god plass, er to av mine symaskiner tatt med på ferie fra Oslo til Stavanger:) Og siden været har vært som det har vært (stort sett innevær om kvelden), så har det blitt litt sying. Jeg tok også med meg litt utstyr, men kanskje ikke så mye som jeg kunne ønsket. Her om dagen sydde jeg en bukse fra et mønster i det nyeste Ottobre, str. 62. Den passer til en av bodyene og skal bli gitt bort som et sett.



I dag har jeg sydd en liten topp i et nytt Hello Kitty stoff til min lille niese, i og med at det forrige Hello Kitty plagget falt veldig i smak:) Mønsteret hentet jeg fra Ottobre 1/2011. Litt vel tynt stoff (kjøpt på en dansk nettbutikk, Stof og Stuff) så det blir en sommergenser, evt. undertrøye til vinteren. Ble ikke helt fornøyd med halskanten, men satser på at det ikke viser når den er i bruk.




Men det blir nok lite sying og blogging nå, for videre i ferien blir ikke symaskinene med;)


-Bergljot-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar