mandag 25. juli 2011

I all enkelhet

Noe av det enkleste jeg kan tenke meg å sy er sengetøy. Man klipper rett og syr rette sømmer! Likevel har jeg aldri gjort det før, for det som er enkelt er også ofte kjedelig - man får jo ingen utfordringer;) Men sist jeg var på Stoff og Stil kom jeg over et stoff som jeg syntes var så koselig at jeg ville sy et sengesett til Eiril. Det ble sydd i ettermiddag på min vanlige maskin, for nå har jeg verken overlocken eller cover-pro maskinen tilgjengelig. Og ikke har jeg det gode kamera tilgjengelig heller, så bildene ble så som så. Men det ser innbydende ut likevel, i alle fall for en trøtt mamma;) Eiril, derimot, har det alltid altfor travelt med å være våken og har aldri et ønske om å legge seg til å sove;)







-Bergljot-

.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar