onsdag 3. september 2014

Velour i halsen

I det siste har jeg sydd masse i velour. I tillegg til Eiril sin hjertekjole har det blitt tre bukser og én hettegenser til lillebror. Problemet med velouren er at den støver noe så voldsomt! Det er ikke alltid jeg merker det med en gang, men etter å ha sydd litt så kjenner jeg det faktisk bak i halsen at det føles litt tørt! Og det har hendt at jeg har pusset nesen og lagt merke til at innholdet er farget av den fargen stoff jeg sitter å syr. Jeg er jammen glad for at jeg ikke har primær ciliær dyskinesi! Kanskje jeg likevel burde hatt munnbind når jeg syr? Og jeg er ikke ferdig med velour ennå, det er jo så deilig nå når det går mot vinter:) Her er et sett hvis mønster er hentet fra siste Ottobreblad. Veldig fint og deilig. Og i tillegg til settet som lillebror skal ha, fikk jeg ut av stoffet en lik hettejakke som skal legges ut på eplabutikken min.


-Bergljot-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar