søndag 7. september 2014

Kjøkkenrester

Jeg har en skikkelig "handyman". Da vi bygde hus for to år siden gjorde han MASSE egeninnsats nesten helt selv (bare se her). Blandt annet monterte han kjøkkenet inkludert å skjære til kjøkkenbenken. Og i en så regnfull helg som det har vært denne helga er jeg sååå glad for at vi hadde litt rester igjen av kjøkkenbenken, og at mannen min i tillegg har bygd en bod som han kan gå å jobbe med verktøy i:) Lørdag fikk han nemlig oppgaven å lage "kake". Skjære en runding og dele den opp i fire stykker så jentene skulle få lov til å male og pynte etterpå med maling og diverse ting som jeg har hatt liggende. Det ble stor suksess, og selv om bloggen heter ting jeg lager og dette ble i grunn laget av hele familien, så er det verdt et innlegg, hehe. Jeg limte på borrelåser på sidene til slutt og i dag ble kakene satt på tallerker og lekt med. Veldig gøy måte å slå i hjel tiden på innendørs!


-Bergljot-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar