tirsdag 16. september 2014

Mykeste myke

Babyhud er såååå mykt, og jeg er såååå glad at jeg får kose på slik hud hver dag, mange ganger til dagen!! Og nå når det går mot høst gjelder det å passe på at slike myke små ikke fryser... Derfor fant jeg for litt siden fram et utrolig mykt og deilig fleecestoff som jeg har hatt liggende lenge. Veldig lenge! Jeg hadde ganske mye av det og aner virkelig ikke hva som var planen bak å kjøpe det. Ikke husker jeg når det ble kjøpt heller, bare at det var mens vi bodde i Oslo og at det var på Stoff og Stil. Nå har det endelig blitt brukt. Jeg ble så inspirert av min nabo Rosaell som hadde sydd en onepiece etter mønster fra Ottobre 1/2013, så jeg fikk lyst til å sy en jeg også. Men siden stoffet er så godt og mykt droppet jeg fôret. Riktig så god dress ble det, i str. 74 så den er romslig nå, men likevel tatt i bruk. Og jeg tenker meg den passer hele vinteren:)


God å sutte på er den visst også;)


-Bergljot-




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar