mandag 3. februar 2014

Litt tyngre

Jada, overskriften er rettet mot meg selv! Jeg er blitt noen kilo tyngre i det siste....og litt fortere trøtt, og litt vondere i bekkenet... Og sofaen virker å ha et mystisk lim som gjør det svært vanskelig å komme seg ut av den og opp på beina, opp trappa og å sette i gang å sy:) MEN heldigvis har man strikketøy som er veldig lett å ta med seg over alt, ikke minst i en sofa. Så etter endt arbeids- og etterarbeidsdag (dvs. at jentene er i vel inne i drømmeland) har det blitt en del strikking foran TV-skjermen! Det har blitt en del ølvotter, strikket på oppdrag, med stadige forbedringer i heklingen min når jeg hekler bunnen, så det har kommet noe godt ut av det:) Og nå har jeg akturat fullført et babyteppe. Jeg strikket babyteppe til begge jentene mine mens de lå i magen, det blogget jeg om da jeg gjorde forrige teppe ferdig (her), så jeg kan jo ikke gjøre noe forskjell på LILLEBROR!! For, ja, det er en liten lillebror som er årsaken til min tyngde om dagen:D Han ser dagens lys om et par måneder og jeg gleder meg til å kunne pakke ham inn i et deilig og mykt ullteppe!


-Bergljot-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar