onsdag 19. februar 2014

Babyrede

I begynnelsen av januar fikk jeg en ny liten niese. Veldig stas med et nytt familiemedlem! Vi har selvsagt vært å hilst på henne, og hun lå da og sov i et søtt lite babyrede som hun hadde fått i fødselsgave. Jeg har aldri sett et slikt før, men det så veldig praktisk ut og det så ut som hun hadde det riktig fint der nedi. Så jeg googlet "babyrede" og "babynest" og fikk selvsagt opp en drøss med treff. Heldigvis fikk jeg deriblant tips og oppskrift på hvordan sy et selv. Så i kveld gjorde jeg ferdig lillebror sitt:) Ser det er litt småting som kunne vært gjort annerledes, men jeg ble stort sett fornøyd. Stoff og fyll er kjøpt på Stoff og Stil, og jeg har akkurat blitt fortalt at der selger de faktisk også mønster;) Håper han vil like det når han er her:)


-Bergljot-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar