søndag 6. januar 2013

Kuer, katter og kløver

Årets første plagg ble sydd i det samme mønsteret som det siste fra i fjor, men uten hetta;) Jeg lurte lenge på hvilket stoff jeg skulle bruke på ermene denne gangen. Det var jo så mange farger som kunne passe... Jeg tenkte aller først ensfarget oransje, men den oransjefargen jeg hadde var litt for mørk. Deretter tenkte jeg på gul og grønn, før jeg kom på dette kløverstoffet. Jeg lurte litt på om det ble for mye mønster, men ma'en godkjente det;) Kløver passer jo til kuer, og jeg ble fornøyd med resultatet! Begge stoffene er kjøpt hos Malika & Rosa. Eiril, som skal få den, har allerede tatt i bruk en rest av ku/katt-stoffet som teppe til noen leker, så jeg regner med hun er fortrolig nok med stoffet til å ville bruke den;)


-Bergljot-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar