lørdag 8. desember 2012

Julebestillinger

Jeg har fått inn noen bestillinger fra folk som vil gi bort små klær i julegave, og det er jo alltid veldig koselig. Jeg føler litt ekstra press på meg for å gjøre det skikkelig fint, for ikke bare er det bestillingsvare, det skal i tillegg gis bort til en tredjeperson! Men da jeg så resultatet av disse kjolene skulle jeg nesten ønske at jeg hadde gjort noen store tabber som gjorde at jeg måtte beholde dem selv...de er nemlig i rette størrelsen til å passe til mine to jenter til sommeren, og kjempesøte!! Stoffet er fra Michas og det er ikke nok igjen til å sy to tilsvarende kjoler til mine egne jenter:( Men kanskje hvis jeg godsnakker med min nye kollega får jeg lov til å sende en ny (og noe mindre) bestilling;)





-Bergljot-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar