tirsdag 18. desember 2012

Til to skolegutter

Jeg har laget nok en bestilling (de renner inn nå like før jul), og denne gangen er det blitt gensere til to skolegutter, en i str. 134 og en i str. 140. Og det er faktisk de to største genserene jeg har laget i barnestørrelse! Fordi de er større enn jeg er vant til, var det så vidt jeg ikke lovet for mye da jeg sa ja til å lage genseren i dinosaurstoffet. Jeg hadde nemlig så pass akkurat nok igjen av stoffet at det ble en bred rib kant nederst på armen i stede for bare vanlig opplegg som på Supergenseren (for det var det nemlig ikke nok stoff til..). Genserene skal gis bort til jul av en mormor (som jeg jobber med), og jeg håper jeg får høre tilbakemelding på hvordan de ble mottatt. Jeg har i grunn ikke greie på hva gutter i den alderen (snart 7 og 9 år) liker, og om de i det hele tatt er opptatt av klærne de går i, men håper at genserene kan falle i smak;) Dinosaurstoffet er fra Malika og Rosa og er brukt før, Supastoffet er fra Michas:)



-Bergljot-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar