mandag 25. august 2014

Rask vekst

Lillebror har vokst i rekortfart i sommer føles det som;) Og med den varme sommeren vi har hatt har han stort sett byttet mellom ulike kortermede bodyer, eller bare hadde på seg bleie. Siste ukene har det blitt kjøligere og jeg må fram med langermede bodyer igjen. Og plutselig var flere av de han brukte før sommeren blitt for små. Og da jeg gikk å kikket i skapet der de større klærne ligger lagret, oppdaget jeg at han har ikke så mye i 68 som han bruker nå. Så da måtte jeg jo sy da;) Noe som i grunn passet veldig godt siden jeg var på stoffbutikk i Danmark i ferien og snobte litt:) Jeg kjøpte to stoff med guttete motiv, og denne bodyen er laget i det ene av stoffene. Et søtt stoff med små politibiler som jeg ikke har sett i noen annen butikk før, så det var litt ekstra kjekt! I tillegg fikk han en ny velourbukse av et stoff jeg hadde liggende. Bodymønsteret er "det vanlige", buksemønsteret er fra det nyeste Ottobrebladet, den modellen uten søm i sidene. Helt greie bukser, og veldig enkle og raske å sy!

Lille tøffasen min


-Bergljot-




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar