lørdag 5. oktober 2013

Etterpålag

Siden vi nå har bodd i vårt nye nabolag i et år, har jeg begynt å huske når de ulike barna har bursdag. Og den første bursdagsfeiringen vi var i etter at vi flyttet inn husker jeg ekstra godt siden mamma hadde bursdag samme dag. I midten av september sydde jeg derfor en genser i et stilig "guttete" stoff som jeg hadde kjøpt akkurat nok av til en str. 116:) Dessverre fikk vi ikke med oss selve bursdagsfeiringen, siden vi ikke var hjemme da. Men siden jeg hadde veldig lyst å gi ham genseren (og han er et av de barna som ikke har fått noe hjemmesydd til bursdagen sin ennå), stakk jeg og jentene bortom et par dager senere. Det var fortsatt masse kake igjen, og jentene koste seg med å leke med "nye" leker og med bursdagsguttens lillebror. Bursdagsgutten derimot måtte vente med å pakke opp gaven, spiste ikke kake med oss og lekte heller ikke, for han hadde sovnet tungt på sofaen og var ikke til å vekke;) Men han hadde genseren på seg noen dager etterpå da jeg så ham i barnehagen, så den falt nok i smak!


-Bergljot-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar