lørdag 28. september 2013

En liten bestilling

...og ikke fra hvem som helst!! Da jeg fikk forsyningen med stoff fra Danmark for litt siden, oppdaget Eiril raskt at det var et stoff med prinsesser der:) Og sammen med et stoff med stjerner bestilte hun en prinsessekjole med korte ermer i stjernestoff (som forresten er fra Stofstedet.dk). Hun innbilte seg at jeg skulle sy det en dag jeg hadde fri etter jobbehelg, og var kjempeskuffet da jeg hentet dem i barnehagen og svarte at jeg ikke hadde sydd kjolen da hun spurte... Så da måtte jeg bare sette i gang etter at jentene var i seng, og gjorde den ferdig dagen etter før jeg gikk på kveldsvakt;) Den ble straks en favoritt, og har siden vært masse i bruk! Mønsteret er bearbeidet fra en t-skjorte i Ottobre 3/2012 (originalmønsteret er brukt på denne t-skjorten).


-Bergljot-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar