søndag 22. september 2013

Populære løver

Forrige vinter fikk Stoff og Stil inn et nytt jerseystoff med løver. På min raid like etter at de åpnet i Stavanger, måtte jeg selvsagt kjøpe litt av dette stoffet, det er jo veldig koselig:) Nå har jeg endelig sydd noe av det, det ble en body som jeg legger vekk til gave eller salg. Men jeg har sett på epla at dette løvestoffet er ganske populær, og det er ikke bare jeg som har falt for det. Så kanskje det ikke blir at jeg legger den ut på epla-butikken min, men heller venter til 2. nov. og setter opp salgsbord på Talgjedagen:) Det har jeg nemlig lurt på å gjøre, og prøver nå å sy opp en del plagg til den tid. Blir spennende å se hva jeg får gjort innen da, og om det er noe interesse for klærne:)


-Bergljot-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar