mandag 4. mars 2013

Vaskebjørner

Vaskebjørner er søte dyr (men visstnok ofte bærer av rabies - noe som ikke er like søtt...)! Men uansett - dette stoffet, med motiv av vaskebjørner som klatrer i trær er jo supersøtt!! Det er også et av de jeg bestilte til min venninne i Danmark (produsenter heter forresten Lillestoff, og norske textart har faktisk nylig begynt å selge noen av dem). Har ingen bestillinger nå på noe av dette stoffet, men hadde så lyst å sy av det, så det går til epla-butikken. Stoffet til ermene kjøpte jeg på Stofstedet, jeg hadde ei "raid" der tidligere i vinter og bestilte masse ensfarget jersey i ulike farge med tanke på å ha til ermer:) Og begge stoffene er faktisk av økologisk bommull:) Størrelsen er 104, og mønsteret er fra et av mine mange ottobreblad... "Løp" og kjøp;)


-Bergljot-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar