torsdag 14. mars 2013

Ny vri

I begynnelsen av mars ble Eiril invitert i bursdag til en av guttene i barnehagen. Siden invitasjonen kom i god tid fikk jeg tid til å tenke ut og, ikke minst, å lage en gave. Siden gutten bor på gård falt valget på traktorstoffet. Jeg har laget en liten genser av dette stoffet tidligere og hadde mer igjen av det. Men denne gangen valgte jeg stripete ermer:) Og selv om jeg før har brukt stripestoffet til kjoleermer, var det faktisk for å kombinere med traktorstoffet at jeg kjøpte det! Siden gutten fylte fire år sydde jeg genseren i str. 110 og mønsteret er fra Ottobre 6/2012. Det var ikke jeg som fulgte Eiril i bursdagen så jeg fikk ikke sett reaksjonen på mottaker da han fikk den, men i følge mannen så det ut som om den falt i smak...så håper jeg det det stemmer;)


-Bergljot-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar