tirsdag 20. november 2012

Til tvillinger

Jeg har skrevet om de før, de nye naboene, men nå er de faktisk her!! Vi var innom dem på lørdag, bare noen dager etter at de var kommet til verden. I tillegg til bodyene som jeg sydde tidligere i sommer hadde jeg også med to selvsydde sparkebukser til de små, samt en tunika til den stolte storesøsteren. Buksene er sydd av stoff fra Michas Stoffecke, som jeg har vært så heldig å kunne handle hos pga. en tysk kollega:D Et herlig frotté stoff! Jeg sydde dem i str. 74, så det er lenge til de kan brukes, men så slipper de også å vokse fra dem altfor fort. Str. 74 varer liksom litt lenger enn de mindre størrelsene... ;) Mønsteret har jeg laget selv ved hjelp av et pysjamasmønster fra Ottobre. Jeg laget den med to knapper på skuldrene og knapper på innside av bein for lettere å kunne skifte bleie:)






Og til storesøster en tidligere laget modell, men i større størrelse.




-Bergljot-




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar