fredag 2. november 2012

Lang tabbeliste...

Etter at jeg la ut de to uglebodyene jeg hadde sydd tidligere fikk jeg inn tre bestillinger i samme stoff, men større størrelser. Jeg hadde dessverre ikke nok uglestoff til flere bodyer, men tenkte at jeg kunne bare bestille mer. Men på Textart, der jeg hadde kjøpt det, var det utsolgt. Dermed ble det søking på nettet... Det ble til at jeg bestilte en meter av stoffet på en amerikansk nettbutikk, kalt Banberryplace. Men etter noen dager uten å ha hørt noe trodde jeg ikke bestillingen hadde gått gjennom, så jeg søkte videre. Jeg fant det, bestilte (og betalte) to meter hos en tysk nettbuttikk, men like etter at jeg hadde klikket på "Betal" fant jeg ut at dette stoffet ikke var jersey, men bomullspoplin (bør vel finpusse tysken min)!! Tilslutt fant jeg det på tyske E-bay og bestilte ytterliger to meter. Og selvsagt - etter at jeg hadde bestilt det på E-bay, fikk jeg mail fra den amerikanske butikken om at stoffet var sendt;) Så nå har jeg masse uglestoff i hus, både bomullspoplin og to typer jersey! For - jeg så da jeg mottok stoffene - at stoffet fra E-bay ikke var helt likt det andre jeg hadde og det som kom fra USA. Og ikke var det trykt Stenzo på jarekanten heller, så jeg er litt forvirret angående dette stoffet... er det ekte vare eller er det "fake"? Er det i det hele tatt noen som gidder å "fake" stoff??

Men historien slutter ikke der... Jeg mottok nemlig mer enn bare mitt eget stoff fra Banberryplace! Jeg fikk i tillegg feilsendt 10 yards med et bomullsstoff som egentlig skulle til Australia (så det var jo deres tabbe, hehe)!! Jeg tok kontakt med dem, og de sa at dessverre var det siste rest av dette stoffet, så de kunne ikke sende nye 10 yards til Australia. Dermed var jeg så snill at jeg tok meg bryet med å sende det videre til riktig mottaker;) Og for dette fikk jeg et gavekort i butikken som dekket kostnadene for konvolutt og frimerker pluss litt ekstra:)

I tillegg har jeg endelig fått bestilt meg visittkort som jeg kan legge ved produktene som kjøpes i eplabutikken. Her gjorde jeg bare en liten tabbe;) I stede for å skrive på den enkle adressen til butikken på kortet som er: eisy.epla.no, kopierte jeg bare linjen til butikken min som er: http://epla.no/shops/eisy/ Man kommer fram ved å skrive dette også, men det er jo litt mer kronglete;) Og jeg oppdaget jo selvsagt dette etter at jeg hadde fått dem hjem i posten:/

Og siste...i kveld da jeg skulle sette knapper på siste bestilte uglebody, satte jeg en blank knapp i stede for hvit nederst. Men jeg håper min kjære kusine, fru Misje, kan godta bodyen likevel;)

Men når alt kommer til alt; slike små tabber er jo bare små bagateller i det store og det hele;) Og HER er bilder av bodyene og visittkortet:







-Bergljot-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar