mandag 9. februar 2015

Må sees

Av og til er det ikke så veldig lett å forestille seg hvordan et ferdig plagg vil bli seende ut. I alle fall ikke når man er 5 år! Jeg har fristet eldstejenta med et stoff jeg syns var kult ganske lenge, men hun har vært ganske uinteressert. Men siden jeg synes det var så kult, ville jeg sy noe av det allikevel, uavhengig av om hun ville ha plagget da det ble ferdig... Det ble en tunika/kjole ut av det, men gjenbrukt glidelås, hentet fra en slags plastikveske som inneholdt truser fra H&M (jada, jeg har lært som liten at man tar av både knapper og glidelåser som kan brukes når man kaster ubrukelige plagg/ting)! Og gjett hva som skjedde da jeg viste det til henne; joda - hun ville svært gjerne ha den, og tok den på seg strakt :)


-Bergljot-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar