søndag 24. november 2013

Ny erfaring

Herlighet som tiden flyr!! Vi går jo mot slutten av november, og jeg har mange ubloggede plagg liggende;) De fleste sydd til Talgjedagen som vi hadde 2. nov. der jeg hadde et bord med klær for salg. Det er første gang jeg har hatt salgsbord på noe som ligner messe, så det var spennende! Jeg visste ikke helt hva jeg skulle forvente, Talgje er jo en liten øy, og jeg var usikker på hvor mange som kom til å komme innom i det hele tatt. Noe fikk jeg da solgt, men jeg har fremdeles mye usolgt... Et av de plaggene som forsvant først var denne stilige genseren med sjørøvermotiv. Jeg kjøpte kun en halv meter av det fra Textart, for jeg tenkte jeg kunne ikke ta helt av (stoff koster jo litt) og jeg skulle ha flere andre stoff også;) Men jeg tjente jo inn igjen pengene for dette stoffet da, så jeg kunne i grunn kjøpt mer;) Denne halvmeteren ble akkurat nok til str. 116.


-Bergljot-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar