lørdag 22. juni 2013

Ny t-skjorte og kjolen fra i fjor...

Jeg har sydd i det siste, selv om det er lite blogging! Jeg går stadig gjennom stoffhyllene mine for å se om det er noen stoff jeg kan tenke meg å bruke til nye plagg, og jeg har denne gangen tatt frem et stoff fra Liandlo som jeg tidligere har sydd bodyer i. Nå har det blitt til en ny t-skjorte til Eiril. Samme t-skjorte mønster som jeg har brukt mye før, et fra Ottobre 3/2012. Eiril ville straks ha den på da hun så den, og har brukt den nå og da. Men det festlige nå er at de siste FIRE dagene har hun krevd å få ha på denne kjolen, som nå har ligget ubrukt i et år. Den ble skitten som bare det etter to dagers bruk, men hun har nektet å innse dette, og har hylt når jeg har prøvd å antyde at hun kanskje burde ha på seg noe annet;) Men i kveld etter at hun var sovnet slengte den i vaskemaskinen og nå henger den fint til tørk! Så får jeg håpe den er tørr nok til å tas i bruk i morgen tidlig;)


-Bergljot-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar