søndag 2. juni 2013

Guttegave

Tidligere i uken var det nok en bursdagsfeiring her, og jeg sto mellom å kjøre og kjøpe gave eller å sy en selv. Siden jeg hadde fri etter helgejobbing fant jeg ut at jeg kunne ta meg tid til å sy en. Jeg lette i stoffhylla mi og kom i grunn frem til at jeg ikke har så masse guttestoff som kunne passe til en gutt på 5 år (i alle fall hvis jeg ikke skulle lage noe likt som jeg har laget til andre guttebursdager)! Hmmm....god grunn til å bestille mer stoff kanskje, hihi? Tilslutt falt valget på "supa"-stoffet med ensfargede ermer i et t-skjortemønster hentet fra siste Ottobre. Mønsteravtegning og klipping fikk jeg gjort på terassen mens sola var framme. Men det skyet til da jeg skulle inn å sy, noe som var for så vidt greit for meg - jeg skulle sitte innendørs likevel;) Bursdag er alltid kjekt og jeg håper gutten ble fornøyd. Eiril koste seg i alle fall i selskapet, der hun fikk pølse, kake, hoppe på trampoline, hilse på tre små kattunger og ikke minst - ta en tur i fjøset og hilse på kuene og (jeg siterer): "kavlene":)


-Bergljot-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar