tirsdag 26. februar 2013

Mye sydd

Men ikke like mye blogget! Og dette fordi det meste jeg har sydd siste tiden er plagg jeg har sydd før...samme stoff, samme mønster - og dermed også blitt blogget om tidligere;) I tillegg har jeg sydd gaver til kommende bursdager, så de får jeg bare vente litt med å legge ut i tilfelle jeg røper noe;) Men endelig - i går gjorde jeg ferdig to plagg til Eiril. En t-skjorte og en genser. T-skjorta har jeg klart å tyne ut siste rest av et stoff jeg sydde tunikaer av før jul, og er såååå fornøyd med at det akkurat var nok stoff igjen!! Det er jo så fint stoff, og ikke er det mulig å få tak i mer heller... Eiril var også veldig fornøyd med den (men ikke like fornøyd med at temperaturen var litt for lav for t-skjortebruk). Genseren jeg sydde virker hun noe mer skeptisk til, hehe. Jeg foreslo den i morges (i stedet for t-skjorta, som hun jo ikke kunne bruke pga. kulden), men da ville hun heller ha "ku-kjolen" (som hun selv kaller den) for den er en av favorittene:) Men kanskje hun vil prøve den i morgen?


Mønstrene er fra Ottobre, henholdsvis fjorårets sommer- og vinterblad. Margarittstoffet er fra Michas stoffeche og jentestoffet er fra Stenzo kjøpt på Banberryplace.


-Bergljot-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar