fredag 8. februar 2013

Er du veldig glad og vet det...

Jeg fikk for en tid siden en bestilling på en glad-kjole;) En kollega av meg ønsket en kjole til barnebarnet sitt inspirert av en filmsnutt på YouTube av glade barn som synger "If you are happy and you know it". Det er en koselig liten filmsnutt og barna er så søte og glade, du kan se den HER:) I midten står jenta med kjolen. En rødrutete kjole med gjess som fungerer som lommer. Søt jente og søt kjole. Jeg var riktignok noe skeptisk til å begi meg ut på en kjole med applikerte gjess som i tillegg skulle være lommer...og filmsnutten har dårlig oppløsning så jeg ser ikke så godt hvordan kjolen er heller... Men jeg sa faktisk ja til oppdraget! Jenta som skal ha den er snart 4,5 år, så jeg sydde kjolen i str. 110. Så nå håper jeg bare alle blir forøyde med den:)


-Bergljot-




1 kommentar: