onsdag 17. oktober 2012

Restestoff til to små

Jeg holder for tiden på å sortere, rydde og flytte på stoffene mine. I den anledning kom jeg over to små rester som jeg hadde spart på med tanke på at de kunne brukes til noe. Og da jeg skjekket det litt nøyere så jeg at det var nok til to små bodyer, str. 62. Jeg blir alltid så fornøyd når det stemmer sånn akkurat og så lite som mulig av et stoff går til spille:) På den brune har jeg faktisk laget en ny vri på skulderåpningen. Jeg har skjult knappene fordi jeg hadde ingen farger som passet (sjønner ennå ikke hvorfor jeg ikke bestilte brune knapper mens jeg var i gang...kunne hatt brukt for det mer enn én gang!). Jeg kunne jo brukt helt blanke, men det er jo alltid gøy å prøve nye vrier. Begge legges ut på min Epla-butikk.







-Bergljot-





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar