søndag 17. juni 2012

Små frosker

Øvelse gjør mester, sies det, og når det kommer til denne typen halsåpning er jeg lang fra mester ennå! Jeg har prøvd det kun én gang tidligere med brukbart resultat, men jeg synes den er fin og ville prøve igjen. Det ble en del hoppesting og skeivheter i starten, men etter litt fiksing ble det bra:) Har mistanke om at deler av grunnen til hoppesting skyldes sløv nål, så jeg skal prøve å skifte den for å se om det gir bedre resultat;) Uansett - stoffet er i alle fall supert, jeg digger dette småfroskete stoffet fra Gekko. Og det passer jo godt med små frosker til en liten prins;) Jeg har hatt stoffet liggende siden før jul, og endelig fikk jeg en anledning til å sy av det etter nyheten om at noen venter en gutt...(sier ikke mer om den saken, for jeg aner ikke om den kommende guttemammaen leser bloggen...). Str. 68 og grunnmønster fra Ottobre 1/2012.






-Bergljot-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar