søndag 24. juni 2012

Kløver i retrofarger

Jeg har nok en gang tatt fram et stoff det er lenge siden jeg kjøpte;) Jeg kjøper jo stadigvekk nye stoff når jeg ser noe fint, men tiden strekker ikke alltid til så jeg får sydd av dem umiddelbart. Heldigvis går de ikke ut på dato og det er gøy å grunne litt på hva jeg skal sy av de ulike stoffene når jeg ser dem ligge der. Ofte kan det bli noe helt annet enn det jeg hadde i tankene da jeg kjøpte dem... Det har blitt to plagg denne gangen. Tunika og body. Begge jentene mine passer hver sitt plagg, men jeg har ikke tenkt å beholde dem selv, men legge dem ut på Epla. Dette fordi jentene mine har nok klær....for jeg synes jo de var fine selv;) Men stoffet er ikke brukt helt opp, så kanskje det kan bli noe til ei av mine senere?








-Bergljot-



1 kommentar: