mandag 17. mars 2014

God morgen

Når jeg står opp om morgenen hiver jeg alltid på meg en morgenkåpe i myk fleece før jeg kommer meg i klærne. Jeg er ikke så stor fan av for mye påkledning når jeg sover, så det er godt å ha noe varmt å hive rundt seg når jeg kommer ut av dyna;) Begge jentene er pysjamasbrukere ennå, men Eiril har i det siste ikke alltid villet ha på seg pysjamas. Og hun har det heller ikke alltid travelt med å få på seg klærne, i alle fall de morgenen der vi ikke skal så tidlig ut av huset. Så for at hun ikke skulle gå å være kald, fant jeg ut at jeg ville sy en morgenkåpe til henne. Jeg kjøpte fleecestoff sist jeg var på Stoff og Stil og fant et mønster i et av mine gamle Ottobreblad. Den ble for så vidt godt mottatt da den var ferdig, men hun er nok ganske varmblodig så hun tok den fort av etterhvert som energi- og aktivitetsnivået steg;) Men heldigvis er den såpass romslig at den kan brukes i lang tid, så den skal nok bli brukt:)


-Bergljot-



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar