torsdag 18. april 2013

Nytt byggefelt

Vi bor i et helt nytt byggefelt. For knappe to år siden, da vi kjøpte tomta, var det kuppert og steinete og vi klarte ikke helt se for oss at det skulle bli masse flate tomter her, og i alle fall ikke at det skulle komme masse hus! Siden vi var tidlig ute med å starte bygginga var vi blandt de første familiene til å flytte inn, noe som betyr at ettersom nabohusene blir ferdige får vi stadig nye naboer:) Senest i påsken flyttet det inn en familie i huset over gaten og nå i april har veslegutten i familien bursdag. Og siden han er samme årgang som vår Eiril, har hun blitt invitert i bursdagsselskap til helgen. Så da bestemte jeg meg for å lage en bursdagsgave. Jeg vet at oransje kan være litt risikapelt (vet bl.a. at en annen nabo ikke vil ha klær til sine gutter i oransje), men likevel...i et nytt byggefelt der vi stadig vekk ser traktorer, gravemaskiner, dumperser og andre store kjøretøy syntes jeg monstertruckstoffet til Sydilla passet perfekt, og jeg har det kun i oransje! Og skulle det ikke falle i smak, så får de komme over gata og bytte det i noe annet;)


-Bergljot-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar